Det där med listor...

Listor... det finns miljontals av dom där ute, saker vi ska handla, saker som ska göras eller varför inte dom där listorna man ska fylla i svar på. Vi har alla fått eller sett dom nån gång. Men det är inte dom listorna jag tänkte prata om i det här inlägget. Jag tänkte prata lite om dom listorna både du och jag säkert har läst på nätet nånstans. Jag pratar om den listan på saker man drömer om eller vill göra nångång i livet. Och jag tror du som läser det här har en sån nånstans med?

Jag har iallafall en som jag nog ska börja bygga på! =)

Mina drömmar/Saker jag vill göra innan jag dör!

  • Få ett fast jobb
  • Köra en svindyr sportbil
  • Lära sig att åka snowboard
  • Besöka Usa
  • Tågluffa i europa
  • Ta dyk cert och dyka på nåt rev/skepp
Det är lite av det jag bara har tänkt på nu, kommer säkert på fler sen. Men vad är dina drömmar? Nåt du vill uppnå?
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0