Veckans låt!

Kör en ny veckans låt!

1 vecka & 1 dag sen...

Det går fort när man har skoj som man brukar säga...

Det var ett tag sen man skrev nåt här igen och man har väl hunnit med både det ena och andra. 3 trippar till stockholm bland annat. 1 gång för att hjälpa vännen köra hem en bil, 1 ny intervju,  & en sista för att hiva av brosan + vänner på arlanda.

Det vart en andra intervju på expert & det kändes lika bra den här gången. Resultat väntar. Man kan ju alltid hoppas. Boende har jag börjat nysta i lite grann men det löser sig nog.

Andra resan upp till storstaden för att hjälpa vännen att köra hem sin nya tjänstebil var ju med en rätt trevlig dag. Upp gick kanon bra hittade rätt med en gång. Men hem var det nån som satt i telefon och missade både avfarter och att vi skulle stanna på vägen hem för att fika men men jag trivdes rätt bra i den fina volvo v70 2.0 FT som jag fick äran att köra hem.

Va har vi hunnit med mer? Jo, fest hos Martin och helene. Haha, ja det var ju med en upplevelse för sig. Testade för första gången nån typ av jello shot bitar på nåt vin eller så. Sliskit värre mår jag säga :P Hittat min nya favvo shot med.  Köp eller testa den hemma. Kanon fin.


Galliano Hot Shot!  = Good Shit!

Va ska man säga annars dagarna rullar på och livet leker kanske? :)
RSS 2.0