Veckans låt...



En låt inför sommaren :- )

Håll tillgodo

over and out...

Project New Apartment 1.2

image27

image25
( Gammal bild innan omtapseringen, ny blild kommer )

Som jag nämde i under liggade inlägg så hade jag ett par saker jag funderade över i denna lägenhet och en av dom är det här köket som jag redan nu börjar o hata... ( efter bara 3 veckors boende ) efter att ha bott i en lägenhet med bra utrymme i kök så börjar man få smått panik när man ska dit för allt är så förbaskat litet mot det som var förut.

Dock funderar jag på om man kan göra nåt åt det här om man på nåt sett kan få hyresvärden att inse att detta går att göra bättre för att förbättra hyres gästens levnads standard :- ) och en updatering o förbättring i detta kök skulle verkligen behövas.. för nu är det snett och vint och skafft o fult.

image32

O om ni nu undrar va tusan detta är så är det jag som satte mig o lekte lite i ikea:s kök´s och rum inrednings program och detta skulle då va resultatet av mitt "dröm" kök :- )

men det var la allt för mig nu...

gonatt..

 / over and out

Project New Apartment 1.1

Då börjar man känna sig som hemma i den nya lyan men är lite fundersam över vissa saker än som jag kanske borde tittat lite mer på innan jag sa jag till denna lägenhet men det är la sånt man får ta..

lite bilder o updatering på hur det vart kommer så småningom... :-) kan dock säga att har haft lite folk redan här och fått bra ord för mitt val av tapeter osv :- ) och det känns ju bara bra...

Ska ju säga det med att man har ett par små projekt på g som ska göra livet lite lättare här i lyan :- )

allt för nu

over and out :- )
RSS 2.0