Jul har vart vi går mot nytt år...

   Då var julen över o man är i veckan imellan jul o nyår, har börjat jobba igen... märkes idag att det var några julklappar som inte vart riktigt bra vart en del byten o återlämning.. tror det kommer att vara så imorrn med vi har nu plockat fram alla fyverkerier inte så mycket dra på än men det kommer la det med.

Har inte planerat nåt inför nyår heller, vet inte var jag ska va lr va man ska göra. jobbar dock dagen innan så mycket vet jag iallafall. jaja... men man kommer la på nåt man kan hitta på så småningom..

/over and out

Då var det jul..

Då var det jul igen o närmare bestämt julafton, fast fan va trist väder... varmt soligt o blå himel inte en snö flinga i sikte är lite tråkigt faktiskt får inte riktigt nån direkt jul känsla. märktes under helgen nu med i butiken. har förstört mycket har inte alls haft lika mycket som förra året när jag tror det var rätt kallt o nån liten snö täcket som låg iallafall.

Men nu är det som det är.. får hoppas det kommer snart.. vill ha snö!


Go Jul o gott nytt år :- )

Lite sumering av dagarna som gått

Nu ska vi se.. när var det man skrev sist då... hmm 14:de

  •  15:de
             Var en fredag... jobb på dan film, pizza på kvällen med polaren var trevligt som tusan
  • 16:de
            Lördag, Jobb o sen julbord med jobbet på kvällen... fan så fint : -)
  • 17:de
           Söndag, Lungt hela dan... inget speciellt satt framför dator o tv:n
  • 18:de
           Vaknade med en jädra magvärk.. fyfan så ont det gjorde.. gick till jobbet än då.. vid 13 klarade
           man inte mer åkte hem o sov till 19. lungt resten av kvällen.. dator, tv.. :- ) funderade på vafan jag
           kan fått i mig... jädra skumt.. ont som tusan gjorde det iallafall
  • 19:de
           Upp vid en halv 8 med flickvännen dushade tog det lite lungt framför tv:n till typ
           gick o la mig igen till kvart över 12 börjar jobba vid ett så var dax o ta nåt o käka o fixa till sig åkte till
           jobbet vid 5 i ett jobbade till 18 hem, mat resten av kvällen lungt, tv, dator :- )
           funderar forfarade va det kan va som har gjort mig så sjuk.. kunde det vart köttfärsen lr kanske
           äggen? hmm...
          
           Nu är det snart jul... börjar märkas i affären nu.. hade rätt bra sälj siffra idag..kan ju säga att den var
           bra... :- ) hoppas det blir lika bra imorrn... skoj när man har o göra hela tiden. klockan går så
           mycket snabbare då. O kan dom inte uppfinna nån sak som kan göra att man kan vara på
           två ställen samtidigt... får så här jobbiga vill va på båda ställena för att göra folk glada
           men va jag än väljer så kommer jag göra nån lessen :- ( jobbigt som fan är det.. men jag
           tror jag har bestämt mig.

  • Dom närmaste dagarna: Jobb, träffa släkten. inhandla dom sista julklapparna, har ett par kvar.
Veckans Låt: ingen..


/ over and Out
Ps. God Jul på er o gott nytt år! Ds.

Ny blogg, lite test =)

Hallå bloggen,

Var bara tvungen att testa på det här med blog =) kanske lite att härma alla andra men va tusan.. jaha va ska man skiva här i då? kan kanske börja med va som har hänt idag. vaknade vid 11 tiden gick upp satte mig vid datorn

Tog en kopp té efter en stund.. satt en stund till gick o dushade vid 12, vid ett satte man sig på cykeln o drog ner till jobbet, jobbade till 6.. lungt som tusan hela dagen, slutade vid 6 hem o hämtade innebandy sakerna... verkar ha tappat bort mina ordinare saker nånstans vet inte var jag har ställt dom.. fick ta lite andra prylar. efter innebandyn vart det ett litet besök hos erik  med lite tv spel o snack.

gick därifrån vid 20 över 9.. ringde älskling gick o handlade tillsammans mycket gött vart det.. o så hem o nu sitter man här :) snart dax för en dush, kopp té o nån macka.. sen sängen =)  var la allt för dagen

händer imorrn:
  •  Jobb
  • Film o spel kväll med grabbarna.. =) najs.. + pizza lr nåt haha..

veckans låt: Byz - karatefylla

/over and out  =)
RSS 2.0