När man talar om trollen....

Härom veckan skrev jag om att jag var arbetslös igen, och att det inte blev nåt mer jobb. Men när man talar om trollen så när man minst anar det så får man ett samtal tidigt en morgon och man hör sin chef i andra sidan luren "Godmorgon pontus, Sugen på att hoppa in och jobba lite igen?" och när man inte har nåt annat att göra så tackar man väl gärna ja till allt man kan få. Det var i onsdags. Kan ju säga att jag har jobbat resten av veckan som var och det kommer säkert bli nån vecka till minst. Men det är alltid skoj.

Ny Design igen...

Jag tröttnade på den andra desigen och testade nåt nytt!....
Hoppas det ser bra ut hos er därute.

Lämna gärna en komentar om va ni tycker.

Utan jobb igen... Men glad för det :P

Då har det gått en vecka sen man vart utan jobb igen. Men man har hunnit med en hel del ändå. Måndagsklubb, båttur, stranden och grillat :) Och det har vart rätt trevligt fakiskt. Helgen då va har man haft för sig?

Fredagen
började lugn tog en sov morgon som man nästan har gjort nu hela veckan. Sen  vid halv 1 ringde jimmy och frågade om man skulle med ut på sjön, Det tackade jag gärna JA till! Så Det vart en sväng till Vätterviken där man låg o njöt av solen och badade =) Kvällen avslutades med att man var med när dom fiskade lite kräftor nere i hamnen. Och en öl på källarn. 

Lördagen tog man det väldigt lungt, var hemma mest och slappade. Såg på film. Inte mycket att nämna direkt.

Söndagen Gick man upp skapligt för att det var bestämt att vi skulle ut och sola och bada i varamon. Det var skapligt varmt i vattnet så där nästan 23 grader. Så det var riktigt härligt. Kvällen avslutades med lite grillning med vännerna och sällskaps spel. Jag måste säga, det var riktigt skojigt har nog inte skrattat så mycket på länge. Så det tackar vi för.
RSS 2.0