secunds turns minutes turns to hours turns to days and days to weeks..

Hey, igen...

Då har det vart lite dött här på sista tiden... har inte hunnit med så skriva så mycket men det ska la bli ändring så småningom när jobbandet blir mindre o jag får mer fritid... tiden bara rullar på kan inte fatta att det går så fort. dagarna bara springer på o dom blir helt plötligt veckor som blir månder.. o va gör man med tiden igenligen.. bra fråga.. o va har jag gjort senaste tiden, knappt jag minns...

När man tänker tillbaka så har det hänt rätt mycket.. speciellt på jobbet, Janne sa upp sig hem och hjälpa familjen med gården. Jonas fråga med en gång gammle jens om han vill komma tillbaka.. jag blir rätt fundersam o sur o arg varför frågar han honom nu då?  jaja allt har in historia kommer det fram till slut... men till sist får man veta att mia på la campange har fått jobbet men det får man la go ta.. bättre henne än nån anan nöt o hon är ju rätt bra med... kan sina grejor o kan nog införa en hel del bra i butiken så man får la stödja bossens val...  o det positiva i det hela med detta är att jag får fria vägar att gå.. kan flytta ut o röra på mig.. :- ) o det är bara bra.

Lägenheten här trivs jag bra i... kan inte bo bättre på tal om inget när man sitter o funderar lite...

Får tacka polarna med för en trevlig pizza o film kväll i fredags kväll... tack även om jag inte var med o såg andra filmen sen ni såg...

O så har en peson kommit tillbaka in i mitt liv igen, o det känns verkligen bra.. hade två verkligen underbara dagar härom veckan... tack!

Så precis innan man satte sig o skrev detta så fick man reda på att en nära väns barndoms hund håller på att gå bort... lider verkligen med henne massor kan inte igenligen fatta hur det känns med måste va riktigt riktigt jobbigt.. o smärtsamt.. hoppas att han klarar sig!

det var la allt för mig... / over and out

Jobb o åter jobb...

haha då var det la dax då man är nu 23 år o börjar redan få rygg problem, shit börjar verkligen känna mig gammal o  då kan man fråga sig hur det gick till... jo det var så här va...

var på jobbet o jobbade som vanligt.. tömde vår his för att lasta in lite grejor som skulle ner på lagret tar tag o lyfter en ställing o känner ju det bara stramar till i hela ryggen... ojsan så nu har man gått hela dan med en rygg som gör ont så fort man rör sig lite...

annars är allt bra... vädret börjar se bättre ut.. kommer få 12 - 15 Augusti ledig som det ser ut.. mini semester :P om man inte nu blir sjukskriven...

tänkte kolla lite med vilka läser detta igentligen? skriv gärna en lite kommentar så man känner sig lite uppskaddad :- )

over and out för tillfället :-)
RSS 2.0