Dagarna går...

Då var det kanske dax o skriva nåt igen då... men va ska man skriva? kan summera lite va som hänt osv.. veckan som gått har varit riktigt bra, tisdagen speciellt... tisdagen var det lite fest. magget o förfest hos mig. skulle vart rätt lungt bara en liten skara med folk men slutade lite med lite av 30 - 35 pers var här.. men det var helt okej :- ) hade trevligt som fan.. måste vi göra om, heller hur bror :- )

Lägenheten börjar se riktigt hyfsat ut nu med... har fått upp 3 tavlor på väggarna, men har insett att jag snart måste in till ikea igen o handla lite.. ska upp hylla o lite annat i veckan som kommer nu, o appro på det så den kommer att bli jobbig jobb mässigt.. vi kommer ha en hel del o göra måste förebereda inför lördagen då det ska va jubelium..:- )

Annars är det bara bra... dagarna rullar på som vanligt. men jag har insett en sak iallafall kan inte styra hur jag känner iallafall.. bara låta det va o se va som händer med risk för att bli besviken igen. Har insett med att en person forfarande betyder väldigt mycket för mig det går inte o släppa det o komma ifrån det...

Nä nu börjar tusan klockan bli mycket... dax o sova måste upp rätt tidigt imorrn nån från bredbands bolaget kommer hit o ska fixa mitt internet jippi!! äntligen.. är fan på tiden :- )

over and out  / fluidboy signar ut :- )

Utmaning...

Jaha.. då var det dax o skriva lite igen då, fick en lite lustig comment på bloggen härom dan det stod " You have been challenged dude. Visit my site for rules!" gick in o läste lite o det ska tygligen va nån utmaning.. jaja ni kan ju läsa här under va det gick ut på..

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir ?tagna? ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit ?tagna? och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

  1. Är nästan alltid choklad sugen.
  2. Pratar ibland med mig själv..
  3. Hatar att vara ensam.
  4. Föredrar hamburgare från nån hamburge kedja iställe för pizza
  5. Är hel kär i ikea
  6. Dricker bara öl tycker inte om sprit
Sista tiden har var hel knäpp, bara massa tjafs o bråk hit o dit... känslorna har snurrat rätt bra. Vet att jag borde lägga ner vissa saker o inte bry mig mer men det är fan svårt.. har tänk så många gånger att nu ska jag släppa det o gå vidare men jämt ramlat in i samma bana igen. Men nu måste man la inse att en sak inte går att göra nåt mer åt lika bra o gå vidare fast det är svårt. Veckan o helgen har la vart rätt okej.. lägenheten har fått lite nya tapeter o jag är hel nöjd vart riktigt bra. Nu fattas det bara det mellan hallen o köket men det blir fixat i veckan, sen ska man börja o inreda o sånt sätta upp tavlor m.m. Men fan var har mina nycklar tagit vägen? harry´s är nåt olycksbådande med tappar alltid nåt när man är där lr blir av med nåt.

Nähä.. nu börjar det bli segt måste sova ska upp o jobba imorrn bitti.

Åter kommer med mer snart..

over and out / fluidboy

Shit....

Asså jag vet inte hur jag ska tycka o tänka längre.. om nån lr om vissa, folk är jävligt snabba på att måla sig själva jävligt vita o andra svarta för att dom ska se bra ut över andra, använder varrenda lite ord man har sagt lr gjort i mot en till ens fördel. o visst jag har nog sagt en hel del som jag erkänner o står för att jag har sagt men som jag ångrar nåt grymt det är nu fan fritt tygligen o annvända o måla ut mig som nån jävla idiot..o svart får. Nu vet jag fan inte vem man kan lita på längre! vilka är mina vänner igentligen? som inte går bakom ryggen på mig o snackar skit? o som kommer med falska rykten? o det är tygligen fritt att så fort att så fort man har gjort lr sagt nåt så går det som en löp eld genom stan o 10 min senare så vet halva stan om det... det till o med rings till ens ex flickvänn o berättar saker... börjar bli så jävla trött på det här. jag kanske ska börja måla ut andra dåligt men då är jag ju inte bättre än vissa andra.. jag kör ju inte med andras "metoder" haha.. vem fan är det som annvänder metoder igentligen? Jag kan nog säga både det ena o andra men då är jag ju inte bättre än nån annan så ska va tyst..

Ikea..

Nu har man vart på ikea o handlat lite... kändes fint :) Kan man stryka ett par saker från listan som man har skrivit på lite grann.. men två saker till kom faktiskt som var på tiden jag inhandlade lr rättare en sak o den andra var bara så där impulse

Inhandlat:

  • Tv bänk
  • täcke + två kuddar
  • matta
  • pläd
  • kuddöver drag (till kom som lite extra )
  • 2 par skor ( var ett måste.. )
  • handukar ( små till badrumet )

Helgen har varit bra.. både lite jobb, fest, kalas o slappande :) haha.. drog igång modemet för skoj skull i lördags kväll o det var som tusan så funkar det :) men fick tygligen ett brev till min förra lägenhet härom dan... o då ska jag tygligen flytta till Stora torget 5 57532 i eksjö :P stämmer kanske inte... vet fan inte var dom har fått det ifrån :P Veckan som kommer blir nog ganska lugn.. lite jobb, umgås med mina vänner, spela innebandy o bara ta det lungt :) En o annan film med nån låter ju inte helt fel heller ;- )


fluidboy signar ut :)


Edit:

Ringde till mitt bredbands företag o frågade va dom hade hittat på för nåt... eksjö kanske inte va riktigt rätt, det var en bra fråga sa den andra i luren men det fixar vi till.. :P så nu är det fixat..

Inga komentarer..

hmm... undrar om man ska sluta med det här... fast man tom med ber om komentarer så får man inga... va ska man skriva igenligen för att få folk att säga nåt om det massa dikter o djupa tankar? eller som Fan jag vill backa tiden upfinn en tids maskin åt mig! då är det säkert nån smart j*vel som skriver "haha... man får inte alltid som man vill lr nåt" lr "gjort är gjort bara gå vidare o glömma" fan nu har jag ju skrivit det då går det ju inte komentera det så FAN! : - )

Lite skoj med att se hur folk i ens omgivning reagerar på saker o ting... vissa tar det kanon hårt o blir riktigt sura som är naturligt i detta läge tycker jag när personer har gjort som dom gjort.. men andra verkar inte ha nån vett i huvet för fem öre o låter sina så kallade vänner betee sig som svin utan att bryr sig. tycker fan det är lite lustigt.. o blir mer o mer förundrad på vissa hur fan (ursäktar ordspråket) dom är funtade igenligen när dom inte bryr sig alls?

fluidboy signar ut
RSS 2.0