Hej då, bye, Vi ses senare i framtiden kanske

Efter många funderingar sista tiden så har jag nu bestämt att jag lägger det här med bloggadet och skrivadet på is ett tag framöver... känner ingen direkt glädje att skriva längre har liksom tappat det där roliga med det hela.. det kanske ni som har läst detta att det inte har skrivits så mycket på sista tiden.

Så med detta inlägg vill jag väl tacka alla som läst och kanske ses igen.

Tack!

Platespotting och Elmia!



I helgen var det då Bilsport Performance & Custom Motor Show som det så fint heter, Bilmässa med andra lättare ord. Det är för dom som inte vet en mässa där folk får chansen att visa upp sina special stylade bilar men också i en av hallarna så finns dom riktigt gamla goda bilarna från 70 - 80-talet. Och jag måste säga för att vara den första gången man var där så är jag riktigt imponerad på va folk kan tänkas hitta på med sina bilar. Det är ljud, lampor och färger i en himla blandning!

Årets tema för mässan var Film och tv bilar! och det var ett litet utbud men riktigt snyggt utbud på bilar som fanns på plats.
 Här följer ett par av dom!


General Lee (The Dukes of Hazzard)


Elinor (Gone in 60 Seconds)


Sista bilen från den första filmen (The Fast and the Furious)


Herbie (Herbie Fully Loaded)

Mer bilder från mässan hittas här:
Garaget.org #1
Garaget.org #2
Garaget.org #3
Garaget.org #4

Efter mässan i fredags så tog jag och markus en sväng ner på stan och tittade lite, gick en sväng. Han fick också för sig då att börja leta skyltar till platespottingen. Han letade 182 och jag letade efter 003... och faktiskt efter mycket om och men så hittade vi båda det vi sökte efter plus att jag med såg 004 så nästa är 005.  =) dock så är det lite iriterade att jag innan såg både 005, 006, 007... ända upp till 011 men jag får ju inte räkna dom eftersom jag inte såg 003 först =) men men nu ska jag hitta dom igen.

Jag tror att det kommer skrivas mer om mässan på en väns blogg så besök gärna den här: Bilgalen!

Allt som allt har det varit en rätt bra helg med en massa gående på mässa både fredag och idag söndag. Påsk middag hos föräldrarna. och lite fylle chaffis åt vännerna =)

Bilderna i det här inlägget är från. Peter Rosinski, www.oxigen-graphics.com

Ps. Saknar och tänker på Dig!

Vår...

Det börjar verkligen bli vår nu... finare väder var dag =)
och ska jag säga er, det är riktigt gött. Längtar verkligen till sommaren nu!
Grilla, Sitta i vår trevliga hamnpark, med vänner och dricka och spela kubb!
RSS 2.0