Lägenheten

Som jag sa i förra inlägget så börjar jag nu få lägenheten efter mycket om och men som jag vill ha den.. och jag tänkte med visa bild på den bänk jag nu har fått upp :)


Gammla bänken som jag har haft ett tag.


Nya bänken som jag nu har fått upp.

Va tycker ni? Jag är iallafall hel nöjd :)

OjOj....

Det var länge sen man skrev nåt här... Alldeles för länge sen har jag fått höra :)

Va ska man skriva då?

Vad har hänt sista tiden?


Ja du, det är faktiskt en bra fråga, jag har jobbat lite till men sen har det inte blivit så mycket med det. Tyvärr :( Jag har umgåts med vännerna som vanligt, innebandy spelar vi 1 gång i veckan. Träning har jag satt igång med och börjat köra :) och det är ju bra!

Jag börjar få ordning på lägenheten som jag vill ha den nu med efter lite mer än 1 år. Satt upp den andra bänken och det vart verkligen toppen bra jag är nöjd som tusan :)

Jag ska försöka skriva här lite oftare nu mera så man inte försummar den helt :)


So... Im Back! ( I think )
RSS 2.0