Jobb o åter jobb...

haha då var det la dax då man är nu 23 år o börjar redan få rygg problem, shit börjar verkligen känna mig gammal o  då kan man fråga sig hur det gick till... jo det var så här va...

var på jobbet o jobbade som vanligt.. tömde vår his för att lasta in lite grejor som skulle ner på lagret tar tag o lyfter en ställing o känner ju det bara stramar till i hela ryggen... ojsan så nu har man gått hela dan med en rygg som gör ont så fort man rör sig lite...

annars är allt bra... vädret börjar se bättre ut.. kommer få 12 - 15 Augusti ledig som det ser ut.. mini semester :P om man inte nu blir sjukskriven...

tänkte kolla lite med vilka läser detta igentligen? skriv gärna en lite kommentar så man känner sig lite uppskaddad :- )

over and out för tillfället :-)
2 kommentarer
Postat av: Anna

Jag är en ständig tjuvläsare. Ps. jag kommer ner nu den sjunde, på tisdagen, kanske ses något? Ha det!

2007-08-04 @ 17:54:48
URL: http://andy.webblogg.se
Postat av: Anna

Ps. Nr 2 har jag sagt att jag jobbar på ett ryggcentrum? Jag är lite av en EXPERT på ryggar ;)

2007-08-04 @ 17:55:36
URL: http://andy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0