T9´s Ordförråd...

Är inte alltid upp till speed om man säger så, Man märker ibland när man ska skriva vissa meddelanden att vissa ord får man allt skriva själv.

Ett av dom orden idag var "Picknick". Ett ganske vanligt ord ändå tycker jag finns inte med iallafall inte i min telefon. Sen finns det ju andra ord som sitter ihop som tex. "Bilnyckel".

Och man kan ju bli galen på detta ibland iallafall jag... men vänta här nu tänker man när man håller på som bäst att skriva, stavade jag verkligen rätt nu och så försöker man igen men samma grej " Ordet finns inte" eller nåt liknade som på alla telefoner.

Då kan jag ju samtidigt fråga er, är det nåt ord nångång som ni har stött på som inte finns i er telefon? Vilka i såfall?
1 kommentarer
Postat av: Lilla A

Min telefon är pervers, då jag ska skriva KUL så skriver den gång på gång KUK. Mina vänner har börjat undra...

2010-06-17 @ 07:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0