Hemma grejer.

Jag har bott i min lägenhet nu två år tror jag det är, Ja jag flyttade nog in maj/juni 2008. Och jag trivs kanon. Det är väl bara det att allt eftersom man bor här så kommer man på sånna där saker som man måste förändra eller göra bättre. Just nu är det mina tvätt korgar bland annat som verkligen måste bytas ut. Har suttit idag på trevliga ikea och spanat efter nåt vettig och hittat detta.


Jag funderar på att köpa 2 eller 3 st av dom här för att lägga all smutstvätt i. Jag tror det kan bli riktigt bra. Dom är snygga och har ett sånt där litet lock på så inte all tvätt syns. Och det gillar jag!

Nästa problem är alla flaskor och sånt där man samlar på sig ni vet. Kartonger från pizzor och annat jag behöver nåt att samla det in i. Och jag tror jag har hittat lösningen på ikea också.


Jag tror det där kan bli riktigt bra, en för varje sak man ska slänga eller sortera. Riktigt bra. Det får verkligen bli en tripp till ikea i nästa vecka nångång :)

Har du nåt du funderar på att ändra hemma? Nåt du skulle behöva ändra göra bättre?
4 kommentarer
Postat av: linda

japp jag skulle behöva ny mattor i sov rum o hall :)

2010-06-30 @ 10:42:34
Postat av: dd

testa rusta lr öb först billigare ;)

2010-07-07 @ 23:16:27
Postat av: Moa A

Fick du jobbet på lidingö??

2010-07-08 @ 16:53:19
Postat av: Pontus

Moa A: nope, tyvärr fick jag inte det... :(

2010-07-17 @ 15:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0