Dax för ny bil!

Men inte för mig! Tyvärr men det är min far som ska byta igen. Han går från sin volvo V50 som vart med ett tag nu till att gå tillbaka till tysk kvalite från Volkswagen.



Och det blir en Passat som kommer ganska snart hoppas jag. Vi i familjen har haft passat förut så det är väl ingen nyhet att få ratta en sån igen. Men det ska bli trevligt att sätta sig bakom ratten igen på en sån bil. Se va den har och ge.



Att döma av inredeningen och att vi fick åka en sån från hotellet till kyrkan härom veckan så kan det bli en riktig trevlig upplevelse. Och jag kommer nog att skriva en lite mer utförlig och detaljrikt inlägg
1 kommentarer
Postat av: Lilla A

Jag tycker din pappa gör helt rätt som väljer sportutförandet! Det lyfter hela bilen avsevärt och dessutom gör det så att man får bättre sittkomfort, än originalstolarna.

2010-06-15 @ 09:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0