När allt går i super fart...

Det har det verkligen gjort idag, från första början tills vi slutade så har allt verkligen bara sprungit iväg, det är verkligen kanon skoj men samtidigt väldigt utmattade. En del knasiga kunder som vanligt men det är väl sånt man alltid kommer att ha.

Det börjar kännas att man verkligen börjar komma in i jobbet nu, lära sig rutinerna osv.. Dock känns det fortfarade så att jag skulle vilja ha mer utbildning, lära mig mer om sakerna vi säljer. Men det kommer väl det med antar jag nångång när man kanske blir anställd :)

Helgen består som jag skrivit tidigare bara av jobb, imorrn är det tranås igen som gäller sen på söndag är det första dagen i linköping. :)

Nu är det film och slappa innan man sover.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0