Vänner kommer och går?

Ibland sitter jag och funderar på denna blogg, ibland vill jag bara skiva nåt men det är helt tomt i skallen, kommer inte på nåt vettigt och skriva. För det har inte hänt nåt intressant direkt den här veckan, än iallafall men veckan är ju inte slut än ;)

Satt med och funderade över bort glömda vänner när jag satt i bilen hem i söndags kväll, det är lite skumt att vissa bara försvinner ur ens liv och som man aldrig pratar med igen fast man har känt varrandra ett bra tag, och vissa försvinner en tid för att sen oväntat komma tillbaka på nåt lustigt sätt. Och det är trevligt när någon just kommer tillbaka i ens liv. Och jag hoppas att det förblir så. Det är dock med lite synd att just vissa människor försvinner med ur ens liv. Men vi ska väl alla växa upp hitta våra plastser och det är ju inte säkert att man platsar i varandras liv då.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0