Choklad...

Choklad kommer ju i alla dess former eller hur? Allt ifrån vanliga gamla hederliga Marabou till dom här 70, 80 och 90% chokladen som finns i olika bitar och former. Men jag kan gissa på att ni aldrig har sett nåt liknade som jag igår kväll fick se.

Choklad på pinne! :)

Detta är från ett företag som har sitt tillhåll i askersund där dom tillverkar olika sorters choklader med olika inhåll i. Jag kan säga att under kvällen igår när dom här presenterades av mor o far så fick jag en smärre chock och tänkte va tusan är detta nu då. Men det är en rätt skoj idé ändå som för dom här så ska dom va till kaffet och ska doppas i och sen slickas och sugas på :P Festlig idé helt enkelt... och jag kan säga det vart en hel del skratt och miner när dom här små pinnarna förklarades :)

2 kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ha en sådan klubba! vart finns dem? ;)

2009-01-19 @ 14:54:12
URL: http://vanacair.blogg.se/
Postat av: linda

ja jag behöver verkligen det:)

2009-01-20 @ 00:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0