Som vanligt mot timrå...

Rubriken talar för sig själv...


Igår kväll ringde pappa på mobilen och frågade snällt vad man hade planerat för lördagen, inget sa jag som vanligt för det har jag väl nästan aldrig, iallafall så hade han två biljetter över till dom platser han har i cloetta center under hockey säsongen och frågade då om jag ville ha dom, självklart! Hockey är ju alltid skoj att gå på (nåt sånt skulle jag aldrig ha tänkt på) Iallafall så jagade jag rätt på vännen ralf som jag vet inte har vart iväg så mycket på sånna här grejor sen vi själva spelade hockey i yngre år.

Då till matchen som jag tänkte iallafall detta inlägg skulle handla om, eller handla om... det var en ända står besvikelse! en skam, linköping va gör ni på isen igentligen?, vakna för guds skull!, sluta larva omkring och börja spela hockey för det ni håller på med nu är fan inte hockey! 

Jag skulle kunna hålla på i evigheter...

" Plottrigt, oskärpt, slappt, slött. Välj vilket ni vill."

Det är ett citat jag hittade på en blogg som handlar om just hockeyn ikväll, och skulle jag välja nåt av dom eller några av dom skulle jag säga "plottrigt och slappt" för det var precis det de va. Jag hoppas på en förbättring från Lhc när det gäller slutspelet och jag hoppas farsgubben min förlänger deras biljetter så man kanske kan få se minst 1 slutspels match.

För övrigt slutade matchen pinsamma 3 - 1 till Timrå.
2 kommentarer
Postat av: Ida (Skåneland)

Hej gamle vän! Nyfiken i en strut kunde ju inte låta bli att kika inom din blogg! Kram på dig och hoppas allt e bra!

2009-02-15 @ 17:07:14
URL: http://ddotter.blogg.se/
Postat av: Hannah

Ja, usch. Vet inte vad de höll på med, men inte var det hockey i alla fall!

2009-02-15 @ 23:18:41
URL: http://hannahpanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0