Planer för framtiden...

Som jag skrev i förra inlägget så vet jag inte riktigt va jag vill göra här i levet, och jag är väl inte ensam om det. Finns nog många här i livet som går omkring och inte vet riktigt va dom ska göra. 

Jag hade planer iallafall förut att bli nån butiks chef av nåt slag, kanske nån försäjlnings chef kanske... Det var därför jag i mitten på förra året ville plugga på en utbildning som började i motala för just butikschef. Men av att jag kanske inte varit så duktig i skolan när man gick gymnasiet så fick jag ett nej därifrån och gick istället till komvux för att just läsa upp dom betyg jag saknar för att få ett helt godkänt betygs dokument för att kunna läsa just vidare till en högre utbildning.

Då jag har läst sen september förra året så har jag klarat av 2 av 3 ämnen som jag tog åt mig då. Alla ämnena har ska jag säga lästs på distans och det är väl inte världens enklaste då jag vet om kanske inte alltid har nåt vidare självdiciplin.

Under den här tiden med så bestämde jag mig för att ta mitt körkort, som jag förövrigt självklart har tagit! efter det så har väl lite av ett bil intresse vuxit fram, och då började man självklart fundera på om jag inte ska ta mig in på den banan, det är ju forfarade butik liksom.

Annars vorre det kanske trevligt att få ha ett jobb som innebar att jag skulle få sitta mycket i nån bil, ligga ute mycket på vägarna och köra...

Som sagt jag är lite virrig och vet inte riktigt va jag  ska hitta på... mycket jag kan tänka mig att jobba med men vet inte riktig va jag ska välja.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0