Mitten på denna vecka...

Det är otroligt va veckorna går fort, det är redan onsdag igen, Dagarna springer iväg tycker jag och ändå så har jag börjat gå upp skapligt och när jag säger skapligt så menar jag mellan 9 - 10 på morgonen. Det tycker jag iallafall för mina dagar är bra.

Jag försöker va ganska produktiv på dagarna nu, jag har bland annat förra och den här veckan jobbat med mina sista uppgifter på plugget, letat lite praktik plats som ams nu kräver av mig att jag ska hitta, dock går det väl lite så där med det.
Vet inte riktigt vad man leta efter elller var man vill vara nånstans.  Men vi får väl se om jag kan hitta nåt där jag kan tänka mig att jobba. Jag har en del planer va jag vill göra men är ändå lite förvirrad och vet inte hur jag ska gå till väga för att uppnåt det.

Till helgen skulle jag vilja hitta på nåt, inte bara sitta hemma. Jag skulle vilja sätta mig i en bil och köra nånstans hälsa på nån kanske. Eller få sällskap funkar med inte va hemma själv iallafall...

Ha en forsatt trevlig Onsdag!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0