Hemlighets makeri no.1

hmm..  va kan det va? Kan du gissa?
Jag talar om amrikanarnas största stund framför tv:n någonsin...  ringer det nån klocka?

Inte?

Du kan få en ledtråd till... Män som springer runt och jagar varandra och det är en liten boll inkluderat... 

Nu då?

Har du inte kommit på det nu så talar jag om en av Usa´s största sporter, Amerikansk fotboll och Super Bowl. Till det så hör ju en av deras just största hemlighets makri, reklamerna i pauser m.m... den är svindyr, visas på bästa sändnings tid och miljoner tittar på den. Till det här hör ju allt från reklam för filmer till bilar. Så nu på morgonen när man besökte Apple's hemsida som för övrigt har en sida där nya trailers för filmer visas så har det självklart dykt in ett gäng snuttar på dom nya filmerna eller som dom så fint kallar det "tv spots" för ett gäng olika filmer.

Det jag är mest exalterad över i filmväg och det jag ser framimot mest måste ju bara vara detta:



Yes du ser rätt ... det är den nya Transformers: Revenge of the Fallen och jag måste säga att jag såg trailern för ett tag  sen nu och jag är mäkta imponerad :)


Över annat så har det ramlat in "Tv spots" från följade filmer.

Star Trek
Fast and Furious
Angels & Demons
G.I. Joe: Rise of Cobra
Land of the Lost
Race To Witch Mountain
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0