bla bla bla...

Veckan som har gått har varit bra, intressant. Som vissa vet har jag ju precis avslutat mina studier jag har gjort senaste halv året, och det har väl gått bra men kanske inte så bra som jag hade velat. Men jag är nöjd än då, får se det som ett snepp vidare i vidarutbildning.

När man blir arbetslös som jag nu har blivit och skrivit in mig igen på arbetsförmedligen så ska det skaffas praktik  detta har jag med gjort under veckan med halv goda resultat, kanske har fått ett ställe jag mycket gärna skulle vilja va på men som fortfarade är lite osäkert. ( blir ni nyfikna nu? ) dock tänker jag inte säga nåt mer om det för närvarade.

Helgen som är väl lugn än så länge inga planer som vanligt, tråk :( Så vill nån hitta på nåt säg gärna till! :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0