Xbox funderingar..

Sista tiden har spenderas lite hos polarna och då med tillhörade xbox spelade... mer specefikt Gitarr hero spelade + lite andra små spel

Och då har tankarna kommit upp man kanske skulle ta och inskaffa sig en konsol igen, jag har ju faktiskt haft den gamla och första xboxen som kom, bra tidsfördriv liksom när man inte har mycket att göra som en helg som denna, bara sitta inne köra nåt roligt bilspel eller varför inte nåt skoj på nätet ihop med polarna.

Dock är frågan om man ska lägga dom pengarna på det eller om jag ska tänka om igen och lägga mina pengar på annat.. har ju vart sugen på många saker sista tiden Ny tv, grejor till lägenheten, kamera, åka utomlands igen.

Jag vet inte... svårt o välja..
2 kommentarer
Postat av: Anna

Jag sålde xbox 360 till J eftersom det så sällan används, fast idag har jag faktiskt spelat säkert en hel timme, forza.

2008-09-06 @ 15:53:10
Postat av: Pontus

okej... det är just det.. kanske jag glömde ta med.. den kanske inte används så mycket men det kommer dom dar man gör det o det är gött o ha nåt att spela på =)

2008-09-06 @ 16:09:53
URL: http://fluidboy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0