Death Race



Såg den här nya rullen i morse när man vaknade, och den var riktigt bra tyckte jag fart fylld action med bilar, fängelse miljön och lite heta brudar.. kan det bli bättre? Och det kunde det väl, det jag lite reagerade på var att det hade inte så mycket story som jag hoppats på utan början vart rätt kort bums in på fängelset, fartfylld mitten o ett kanske kort avslut. Men det är väl inte meningen att en sån här ren action film ska ha nån story...

Bra var den iallfall =)

Betyg: 3 av 5


2 kommentarer
Postat av: Lilla A

Aaaahaaaa... det är den där filmen Eric vill att jag ska se med honom nästa gång jag kommer ner, så du kan rekommendera den? :)

2008-09-16 @ 08:24:39
Postat av: Pontus

okej, mjo då jag kan rekommendera den =)

2008-09-16 @ 12:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0