Veckan som gått..

Och den har väl varit rätt hyfsat.. kanske kunde va bättre men man kan inte alltid få som man vill... Den här veckan har väl gått lite bättre när det gäller plugget har fått lite gjort och det känns bra nu är man väl nästa ifatt..

Fick ett bra samtal idag med.. var körskoläraren som ringde o frågade hur det har gått med min körkortstillstånd och jag sa att jag precis i går fick ett samtal från mamma som hade fått ett brev från vägverket och det var just mitt körkort tillstånd.. bra sa hon då ska jag kolla på tider till dig att köra upp igen... och en timme senare ringer hon igen och har fixat en tid.. hoppas jag klarar det denna gång.. =) plus att jag nu med har bokat in 2 nya körlektioner för att uppdatera mig igen på körningen.

Helgen i övrigt bjuder väl inte på så mycket har precis fått i mig en pizza i min ensamhet.. o jag förväntar mig väl inte så mycket heller man får väl se va som kan dyka upp..

over and out

2 kommentarer
Postat av: Lilla A

Jag vill komma ner snart, och röja! Du, jag, grabbsen (Micke, Jim, Eric, Stavros mfl) och Jessica! Vore hur kul som helst. Tror du det går att styra upp? :)

2008-10-28 @ 09:23:22
Postat av: Pontus

Det går självklart att styra upp, och du är mer än välkommen ner igen snart... ;)

2008-10-28 @ 18:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0