Hej bloggen...

Hmm...

Satt under helgen lite o funderade på det här med bloggning.. varför gör jag det igenligen? är det för att få folk och komma in och läsa eller är det bara för mig själv... ?  Och jag har nog redan innan kommit fram till svaret .. Den här bloggen finns nog bara för att jag själv ska föra nån dagbok och skriva av mig..

Och då var väl tanken att jag också ska göra lite som vissa andra låsa den och hålla den privat för min egen skull.. för just nu känns det väl inte riktigt som jag kan skriva allt jag känner eller tycker utan att kanske förstöra nåt eller säga nåt jag sen ångrar..

Därför kommer den här bloggen i slutet av veckan låsas igen... sen får jag se hur mycket jag kommer att skriva i den..

ha det

Edit: sist jag låste den var bara för att testa... glömde sedan att ta bort den...  sorry
2 kommentarer
Postat av: Lilla A

Jag gillar din blogg!

2008-10-14 @ 08:58:12
Postat av: Pontus

Tur att nån tycker om den :)

2008-10-16 @ 22:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0