Valet i USA...

Nu är det ju snart dax för valet i usa för den näste presidenten och det har vart på nyheterna många gånger om hur dom håller tal och diskuterar men fick av vännen micke veta att Barrak Obama gjort en 27 minuters lång reklam om sig själv och vad han kommer att göra för usa om han blir president och när jag letat en stund på nätet så hitta jag den självklart och såg den med.. och jag måste bara säga att det är nog bästa jag sätt på länge, han har verkligen gjort det bra. Och jag tror och hoppas verkligen på att han blir den nästa presidenten med.

Så här är den var tvungen att dela med mig av den



Så på tisdag natt är det då dax då är det planerat att sitta ihop med micke och titta på valet =)
1 kommentarer
Postat av: Anonym

Ja! jag tror det är många som vill att han ska vinna valet. Det är dags att alla utsatta får en möjlighet att tro på framtiden, de som valt att ge upp för att de inte haft någon möjlighet alls en redan när de fötts. Han ger folk hopp. Han är deras sista hopp.

2008-11-04 @ 11:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0