Uppdatering från helgen...

Helgen ja....

Fredags:

Hade inte så mycket planerat till att börja med, satt hemma och tog det lungt, hörde runt lite va folket skulle hitta på, skickade ett sms till Isa och frågade va hon hade tänkt sig och då hon inte hade några planer för kvällen så frågade jag snällt om vi kunde hitta på nåt, och efter lite snack så var det bestämt att åka till motala och hämta upp henne för en lite middag på pizzeria Napoli. Och det var riktigt trevligt  att bara käka lite och snacka.

Eftersom isa har precis kommit hem från en utlands trip och skulle jobba dan efter så beslutade vi oss för att avsluta där och jag körde hem henne efter det. Påvägen hem ringer peter som tygligen har hittat upp från halland och är på besök, hämtar upp honom och hans tjejkompis nere på stan och kör hem till mig där kvällen forsätter med lite catching up och tv tittade, vid halv 1 så vart det ett jädra snack om pizza och dom bestämmde sig för att jag skulle va snäll och köra dom in till motala så dom kunde äta, själv var jag mätt sen innnan så jag tog bara en cola. mycket mer av kvällen vart det inte... körde hem dom o sen åkte hem själv och gick och la mig.

Lördagen:



Idag var det hockey inplanerat på schemat med en mycket god vän micke. så under eftermiddagen åkte jag hem till m&p för att hämta billjetterna och sen vidare till micke för lite xbox 360 spelande och sofftadande innan vi vid 5 tiden satte oss i bilen och åkte mot linköping.. matchen som vi såg var linköping - timrå och var en bra match dock förlorade linköping med 6 - 2 och det skyller jag fortfarade på dommaren Christer Lärking som inte kan dömma för fem öre!

Resten av kvällen spelades det lite mer gears of war på xboxen och en liten på hälsning hos annelie och johan som hade fest.

Söndagen:

Sov länge, var hemma en sväng hos m&p och lämnade av bilen man haft hela helgen, forsatte kvällen framför datorn med spel och lite serier.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0