Pink - Funhouse

Måste först bara säga detta är igentligen inte min typ av musik
Men (läs förklaring) till detta hör till att jag läste komentarer i Lilla A´s blogg om att albumet plus att jag har sett annonser om det lite varstans så var jag bara tvungen att ladda ner det ( nä jag gör inget olagligt ;) ) och lyssna på det..



Och här är det hennes nya album Pink - Funhouse

Åsikt / recension

Hört en del från pink tidigare och har väl tyckt så där om det men den här skivan var faktiskt bra efter att ha lyssnat igenom den.. tro det eller ej iallafall en så där första åsikt om den. Den har en sån där bra blandning på både lite låtar med rockigare stil och låtar med lite lugnare takt och det är bra. Nu ska jag väl inte sitta här och säga att jag analyserat hela skivan men den får helt klart godkänt och det är en sån där skiva som gärna kommer ligga kvar i playlisten ett tag. Den låten som man har hört mest om och tycker nästan är den bästa låten på skivan måste ju bara vara låt 1 "So What".
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0