Ny telefon kanske?

Som jag sa i det tidigare inlägget här under så skulle jag idag fota och visa mitt nytagna körkort... men av nån lustig anledning så ville inte kamran fota skarp, så jag undrar är det kanske dax att skaffa en ny telefon, haft min nu 1 år måste det va...dagens teknik... håller inte så länge längre men åt andra sidan så har den här vart med om mycket, riktigt mycket.

Men då är väl bara den stora frågan va ska jag köpa? funderar på denna:

Sonyericsson W902

Har sett den och känt på den i verkligjheten och den känns faktiskt bra

Dock har jag ju sett att Jimbo har skaffat ny nalle med och den såg ju riktigt najs ut med faktiskt


Sonyericsson W980

Nån som har nåt annat förslag nån nalle som har varit eller är riktigt bra? och jag kanske skulle fråga Lilla A, Hur är din nalle är du nöjd med den?

*Funderar*
1 kommentarer
Postat av: Lilla A

Jag är toknöjd, massa tummen upp för min!

2008-11-28 @ 00:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0