Helgen

Helgen med ett ord skulle jag säga varit bra...

Fredagen: 
Eftersom jag sista dagarna har vänt mer eller minder på dygnet så vart det länge i sängen, men vaknade väl till vid en 3 - 4-tiden, tog det rätt lungt satt vid datorn och surfade lite lyssnade på musik titta på lite serier. Vid en 8-tiden gick man ner till konsum o handlade lite snacks och dricka och en välbehövlig pizza på Venicia. Resten av kvällen spenderades framför tv:n och datorn.

Lördagen:
Som vanligt vart det sova länge och gick väl upp vid en så där 4 tiden igen, satt lite vid datorn tills m&p ringde o frågade hur läget var och va jag hade planerat för kvällen och om jag ville så fick jag komma hem på lite mat ( snällt va? ) sagt och gjort så knallade jag vid en 8 hem till m&p för lite mat. Hade dagarna innan fått veta att det skulle va party hos linda under kvällen men utklädnad var obligatoriskt och då att klä ut sig inte är riktigt min grej så tänkte jag nästan skippa det.. men under tiden man satt där hos m&p och käkade så ringde man till micke och frågade hur läget var på festen och om man inte kunde få komma dit ändå, och det gick ju bra. Tog ett med ett par öl från pappas förråd och en flaska vin som muta till linda och knallade iväg, väl där så var festen rätt skoj =) alla var utklädda till något men den som nog tog priset var nog Jenni som var en afgansk kvinna med en blå burka ( som var riktigt läskig när man inte visste vem det var) framåt kvällen blev man mer och mer sugen på att dra vidare ut så när lindas bror magnus kom förbi så var det han som fick köra in en till motala o harrys där man mötte upp lisa och isa och annat känt folk. Kvällen forsatte i ett bra tempo hade faktiskt riktigt trevligt.

kvällen slutade med ett besök på sibylla och sen krasha man på jims soffa ( tack jim )

Söndag:
Sov praktiskt taget hela dan igen, hann inte med så mycket förutom att man tog bussen hem vid en 19:20. tog lite och äta satt sedan framför tv:n och datorn resten av kvällen/natten.

Så med andra ord så var det en bra helg =)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0