Fotodax...

Då var äntligen papprena här till mitt körkort, tog inte alls lång tid att få dom så senare idag blir det att knalla ner till Expert istan och ta kort och skicka iväg det där så man kan få sitt riktiga kort... ( Kan inte än fatta att det är sant att jag har körkort )

Dagen har i annat fall varit lugn som vanligt, tittat på lite serier och film... försökt att plugga men har inte gått nåt vidare, massa annat i tankarna hela tiden... Sen beror det nog på mitt pyskiska tillstånd nu med som jag måste säga är botten... och det resluterar väl i att jag inte riktigt kan koncentrera mig på va jag igentligen måste göra.

Hoppas det blir bättre snart.

Annars är allt bra, testade nyss nya Need for speed Undercover.. men det kommer de mer om sen... =)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0