Serier

Varför är det så att när man börjar titta på en lovade serie så efter en halv säsong lr mer så lägger dom ner den? Jag undrar hur cheferna på tv bolagen tänker, jag menar det måste ju va rätt jobbigt och tids krävade att hela tiden komma på nya idér för serier, hitta skådespelare, spela in ett par avsnitt, sända ett par på tv, äh det vart inget bra den skrotar vi o börjar om. Jag menar varför inte ge det ett tag och låta folk komma in i det, oftast va jag vet så kanske man gör en kass början men den kan bli riktigt bra till slut. Man har följt bra många serier genom åren för att se serier komma o sen snabbt läggas ner o det är tragiskt.

Serier man följer för närvarnade och nuvarnde status:
  • Lost - Uppehåll tillbaka den 24/4 med ett avsnitt efter det ingen info
  • Smallville - Nästa avsnitt kommer den 27/3 med en forsättning på ett par avsnitt till iallafall..
  • Jericho - Ett avsnitt kvar som kommer imorrn den 26/3 sen är det hyllan som gäller. synd o tragiskt..
  • Stargate Atlantis - Ej Satt datum på nästa avsnitt
  • Terminator The Sarah Connor Chronicles - Nerlagd, tyvärr..
  • Prison Break - Upphåll, verkar bli en 4:e säsong men tid ej satt.
  • House - Nya Avsnitt datum satt 28 April.

Så då ser man att man har Smallville och ett avsnitt av Jericho att se framimot Annars hel dött på serie fronten om man inte hittar nåt annat.

fluidboy signar ut...
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0