Årets första filmflopp...

Då har man vart o sett årets första film flopp... 10 000 bc.

Visste redan innan hade blivit sågad och var förberedd på att den skulle va dålig men jag ville ändå se den med egna ögon och bedömma, och jag håller med kritikerna och alla som sågat den som tusan att det var inte som man hade förväntat sig när man såg första trailern för ett par månader sen.

Min samanfattning och betyg:

Jag saknade verkligen den där känslan från mel gibson´s omtalade Apocalypto. Själva filmen var på nåt sett "klippt" fel tyckte jag, kort början halv långt mitt och ett riktigt snabbt slut. Annars var animationerna och miljöerna riktigt skapliga gjorda. Håller med Andrev Bergström på aftonbladets filmblogg att dialogerna haltade lite och inte hängde riktigt ihop. men det hänger samtidigt ihop med helheten av filmen.

Så ett slutgiltigt betyg på den
2 av 5 " Den kunde defienetivt vart en riktigt topp film om den gjorts rätt"
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0