Mer penga spenderade...

På prio listan har länge legat att få bort mitt skrivbord o få upp en bänk med två eller tre barstolar för få det lite snyggare här inne så innan man inhandlar sig en ny tv, ska detta inhandlas först.


Två sånna här till bänken..


Bänkskivan som kommer troligen inhandlas från vårat eget snikris i stan eller nåt av bygg butikerna i motala.. ( som jag ska besöka under veckan om jag hinner )

Plus ben till det självklart...

I listan från ikea ligger nog med lite ny tavel belysning då mina andra verkade lägga av och när jag flyttade beslutade att kasta dom i soppåsen måste nya inhandlas..  :- )
2 kommentarer
Postat av: Lilla A

Har du sett min bardisk/datahörna? Jag har jue massiv ekskiva, dom där barstolarna du hade på bild med ekben och högglanspollerat stödben, allt från IKEA :)

2008-06-23 @ 10:28:11
URL: http://andy.webblogg.se/
Postat av: Pontus

mjo tror det... ikea is the shit ;)

2008-06-23 @ 10:46:50
URL: http://fluidboy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0