Dax för några rader igen kanske?

Kanske dax för en avdammning av den här bloggen igen då, var ett tag sen man skrev nåt här sist...

En del har hänt sen sist, jobb har hittats eller i allafall sommar jobb och en del extra så extra pengarna börjar rulla in på kontot så här till sommaren som var ett par veckor men sen försvann med nån vecka skit väder och så klart en regnig midsommar dag.. oväntat? nä inte direkt...

Trivs rätt bra här i lägenheten trots lite gnäll från min sida om köket ( som jag forfarade inte har tagit tag i ) borde kanske göra det snart. annars är allt sig likt..

Dock har jag gått i lite tankar sista tiden och inskaffa mig nåt skoj till sommaren som man kan leka med.. hittade då polarens båt som visst var till salu... det hade ju skoj, men efter en sväng till banken och inläming av låne papper vart det nej där, men en glad min från fars gubben som tyckte jag var dum i huvet att ta lån när man inte har nåt fast jobb och det är väl lika bra det...

Då funderar man ju på va man ska lägga pengarna på iställe, har ju funderat på att köpa ny tv ett tag..



Hittade då denna på Expert, som är nära och bra här..
 
* 42" HD-ready Plasma
* 20000:1 dynamisk kontrast
* 3 HDMI-ingångar
* DVB-T mottagare
* SRS Trusurround XT
* Standby: 1W On: 310W Årsfrb: 283kWh
För bara: 7.999:-

Lät väl rätt bra tycker ja.. så det blir nog o knalla ner i veckan och kolla efter :- )

2 kommentarer
Postat av: Lilla A

Jag tycker inte heller att du behöver en båt, fast jag är jue som jag är... Tvn var fin ;)

2008-06-23 @ 10:30:30
URL: http://andy.webblogg.se/
Postat av: Pontus

haha, som sagt hade vart kul o ha nåt o leka med i sommar men får lägga den drömmen på hyllan ytterligare ett år o kanske spara lite pengar till det.. :)

2008-06-23 @ 10:48:05
URL: http://fluidboy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0