Utomlands, bio, jobb...

I Söndags kl halv 4 ca landade man igen då uppe i nyköping på skavsta airport efter par dagar på ön malta, och det har vart ypperligt gött faktiskt ska verkligen åka dit igen, Även om det bara var sen onsdagen till söndagen man var där så var det lite och det räcker verkligen för min del.

Dagarna på malta spenderades med bland annat strand besök och en hel dag med en rundturs buss.. (bilder kommer nedan)

På söndags kvällen så fort man hade landat begav man sig hemåt men ett snabbt stopp på Max för lite mat. Och när man kom hem så var det nästan bara in o ut igen för bilfärd till motala och bio med polarna. Såg Batman The Dark Night, och den var kanon bra. verkligen värd och se.

     
Dom första här är lite från resan ner, blandat annat över Österrike och Schweiz.

   
Lite Slappa bilder från balkongen på hotellet :- ) Bror min och jag sitter o filosoferar...

             
Lite bilder från vår rundtur på ön med en trevlig men mycket varm buss ;- )

Och för att avsluta det hela så måste man ju kanske visa va man drack och åt som dagarna där nere...

      
Och så här kunde vår balkon se ut om kvällnarna innan mat och utgång ;- )

Cisk är det klassika och inhemska ölen från malta, riktigt fint o gott var det :- )

Allt för mig denna gång...

over and out

1 kommentarer
Postat av: Anna

HÄRMAPA! Vadå kopiera min lägga upp bilder på mat och dryck... Haha... nä det är helt okej och du verkar jue haft det jätte bra på din resa!

2008-07-30 @ 17:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0