Massor man vill ha...

Senaste tiden har jag velat framåt & tillbaka om vissa saker jag vill ha till både mig själv och lägeheten... det har vart allt från sängkläder till ny tv, och det är mycket jag fortfarande funderar på att köpa. Men igår kväll hitta jag en sakt till att adda till listan jag vill ha! Och det var hemma hos Mattias (micke´s bror) som jag var hos igår kväll och käkade pizza och tittade på idol.. (grattis kevin) iallafall så hade han vart på jysk ett par dar innan och hittat denna häftiga stol...


Jag tyckte den var så häfig, det är tygligen en liten stol man kan ha framför tv:n och sitta och mysa i men det roliga med denna är att den innehåller 2 högtalare och en stor bas i ryggen och den går att koppla till mp3 spelare, tv spelet... är det inte tufft :)

Denna heter Spelstol GAME och finns på jysk för bara ynka 650:-

Årets julklapp... jag skulle lätt köpt en om jag haft lite mer plats... :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0