Tvättstugan...

Idag var det dax för ett tvätt pass igen...

Och när man håller på med tvätten och sorterar o håller på så kommer jag på att kanske dax o skaffa lite nya lakan, påslakan o örngott. Har ju inte så många och byta med... och sen kanske det är dax att få in lite nytt här hemma. 

Men nu är ju dock det lilla problemet att efter helgen som var lovade jag mig själv att inte sätta min fot på ikea igen på ett tag men nu efter lite surfades på deras hemsida verkar det bli av iallafall...

hittade dessa jag fastnade lite för:

 

Så va tycks? Nåt jag borde köpa?

Edit:

När vi ändå är igång så kan ju nåt sånt här va bra med



2 kommentarer
Postat av: Anna

Dom två, längst nere till vänster... tror jag ja har, fast i andra färger...



Ps. missförstod jag, eller skulle inte bloggen handla om kräftor? :P

2008-08-25 @ 08:53:05
Postat av: Pontus

hehe, men var det nån av dom du tycker jag ska inhandla?



ps. va fick dig o tror det? var fick du dom ifrån?

2008-08-25 @ 09:25:13
URL: http://fluidboy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0