Plugget igen...

Då var det klart och mer eller mindre officiellt att jag ska börja läsa upp betyg och det på heltid utan massa hinder från arbetsförmedling, jobb osv..

Och så här kommer mitt shema att se ut fram till december sen får man se...

Svenska B
Religonskunskap A
Engelska B

Att jag nu har bestämmt mig att göra detta beror väl lite på att jag inte än har hittat nåt fast jobb som jag så länge gått och tänkt på och idag är det ju svårt att få nåt, sen vill jag vidare utbilda mig nåndag och då krävs detta, för men dagens regler så krävs grundläggade behörighet + 90% godkänt i sina betyg Och det har inte jag
Vidare sen är det tänkt att ta tag i följade ämnen med

Matte B
Webbdesign
Grafisk Kommunikation C

Men vi får se hur det blir med dom ämnena då webb och grafisk innebär att jag kommer få pendla från och till linköping igen för att läsa upp det..

Men med start 8/9 så är jag nu mera studerade =)

2 kommentarer
Postat av: Anna

Duktigt av dig, men hur blir det med din a-kassa om du pluggar upp betygen? Jag fick jue veta att jag inte skulle få någon a-kassa om jag gjorde samma sak som du...

2008-08-28 @ 08:47:36
Postat av: Pontus

Yes, tyckte det var dax o ta tag i det här nu.. tar ju bort a-kassan helt och får studielån iställe :) har ju kämpat för att slippa det ett tag nu men kände samtidigt att ska jag fokusera på studierna o det på heltid så måste jag ta studielån

2008-08-28 @ 11:50:06
URL: http://fluidboy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0