Måndag morgon igen...

Denna morgon är nåt av dom ovanligare...

Sitter här framför datorn o läser dagens aftonbladet på nätet och det rör sig bara ett få tal tankar i huvet. Ilska, sorg. är några av dom, och en speciell sak med nu kan låter barrokt eller fel men det är i sånna här lägen vi ska ha dödsstraff i sverige!

Varför?

Enklelt svar!

Det är ju ett solklart fall, han har erkänt plus att det finns en hundra prosentig bevisning mot honom så varför inte. Plus att skulle nu han få fängelse eller vård så kommer han kanske ut om 10 till 12 år och kan göra samma sak igen. Får han då dödsstraff så tar vi bort den risken.

Jag tänker självklart på Anders Eklund 42 år som har kallblodigt tagit livet av två personer en kvinna och ett BARN!  Det gör mig så arg och förbannad och ilsken, och man läser i våra tidningar att han suttit tidigare på en resturang där han har varit stamkund och försökt få med sig nån ur den kvinliga personalen för att "köra" dom hem.. Han har ju för FAN haft uppsått till att döda dom med! Nu har inte dom inte än rubriserat handlingen mot lilla engla men jag tycker självklart det ska bli mord även om dom nu säger att det inte va planerat.

tankar och kramar går till englas familj o släkt...  Ni har verkligen min djupaste sorg!

fluidboy signar ut

Kl13:08 Editerat lite av texten efter påpekninar :) hoppas det blir vart bra.
1 kommentarer
Postat av: Peter Forsthager

Halloj Slatan!!!

Synd att de inte tagit det avskummet tidigare bara...
Då hade fler människor varit vid liv idag. Vem vet hur många han bragt om livet egentligen?!

Veckans filmtips från mig är REC från Spanien.

Ha de!

2008-04-14 @ 13:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0