Måndag ännu en gång..

Då var det måndag igen o ännu en ny vecka, känns rätt gött ändå faktiskt. Denna vecka känner jag att det måste tas tag i pluggadet, göra det sista på min engelska så jag blir av med den.

Helgen har varit rätt bra, haft lite allt möjligt för mig, allt ifrån sällskaps spel till skogspromenad och lite dator spelade.
Träningen har rullat på med, dock med en liten incident i lördags då man körde armar och bröst. Hade just kört klart bänken där jag faktiskt ökade med 5 kg från 50 till 55 kg, och skulle gå på flies. Då hände det, två lr tre repitioner in så vek sig armen och knäckte till axeln. Aj Aj Aj säger jag bara..och det känns forfarande idag men får väl se hur det blir under veckan, hoppas inte man får nåt bestående men.

Tog lite bilder under helgen med telefonen, dom kommer upp senare.. Nu är det snart dax för arbetsförmedlings möte.

Over and out :)
2 kommentarer
Postat av: Anna

Vet inte om detta är rätt plats att fråga på... hmm... kan du inte adda mig på msn så kan jag fråga där... är jue så ruuuuskigt nyfiken och vill mer än gärna höra hur det gått... Jag är ganska säker på att du vet vad jag pratar om, om jag nämner att jag hotade med att dumpa av dig i ett dike utanför ett visst ställe... ;)

2008-04-21 @ 15:54:58
Postat av: Pontus

hehe, nu hänger jag inte med riktigt..så det får du gärna förklara ;) men adda gärna mig på msn [email protected] så kan vi ta de där.. för addade dig igår men inget svar än o inte på nallen heller.. dit jag skickade ett sms..
/ pontus

2008-04-22 @ 14:32:35
URL: http://fluidboy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0