Dagarna går...

Dagarna tycker jag bara försvinner iväg, pratade förut med eric.. om var dagarna igentligen och jag tror inte vi kom till nån bra förklaring, på tisdag är det dax igen för ett möte på arbetsförmedligen och det var faktiskt därför jag började fundera. Va har jag igentligen gjort dom sista tre veckorna sen sist?

Och jag har lustigt nog inget bra svar till det, dagarna har bara flutit på med gå upp, käka frukost, sitta lite framför datorn, dushen, iväg till farmor o farfar o äta mat, hem igen, tv, sova lite, dator, sova.. och så har dagarna rullat på. Dock en liten ändring sista veckan nu när man fick en liten spark där bak av Stavros som släppade med mig ner till gymmet här istan o fick mig att börja träna igen.

O jag måste erkänna det har kännts gött att komma igång med nåt igen ordenkligt, dock har jag fått under veckan lida för JÄDRAR säger jag bara, mina muskler var inte vana vid denna misshandling, så nu har jag haft värsta träningsverken i ett par dar.. nu börjar det som först släppa se hur det känns nästa vecka...

Har gåtts igenom lite filmer sista tiden med kan jag minnas:

27 dresses - Var rätt rolig, en typiskt slö rulle i soffan en söndags eftermiddag...
Cloverfield - En bra o rätt färdig komentar finns o läsa på http://www.canttouchthis.se/ då jag håller fullständigt med..
Mad Money - Också en sån där söndags rulle.. rolig humor.. okej.
Mr Magoriums Wonder Emporium - Nja kunde skippas... tummen ner
Run Fat Boy Run - Samma sak där.. okej men en söndags rulle som man bara ser en gång
Flood - En direkt till dvd film, Jag vet inte riktigt va jag ska säga om den, en katastrof film som dom har misslykats totalt med.. riktigt kass.

Resten av helgen som återstår har jag inte riktigt planerat än, har dock lite Engelska jag måste göra skriva en bokrecention på engelska + hålla ett fem minuters föredrag om den genom telefon så det måste bli gjort nångång börjarn på nästa vecka. Sen är det nästan dax snart med att sätta igång med min Svenska b med...

Men nu börjar klockan visa mycket.. dax och sova Gonatt..

over and out

fluidboy signar ut...
4 kommentarer
Postat av: Anna

Tycker du verkar jätte duktig med att sysselsätta dig... Och skulle du tröttna på det du gör, så är det bara att göra som Eric och haka på någon av mina tävla-mot-sig-själv-tävlingar :)

*kram* Anna

2008-04-14 @ 09:34:35
Postat av: Pontus

Hej

Jo jag tycker jag har kommit igång rätt bra på dagarna o gjort nåt.. o det är skönt :) skulle bara få eric att sätta igång o röra lite på sig med förutom innebandyn vi har.. :)

kramar Pontus

2008-04-14 @ 15:52:41
URL: http://fluidboy.webblogg.org
Postat av: Anna

Jaaa... släpa med han till gymmet (och mig nästa gång jag är nere hos er!). Ps. som allt ser ut nu så åker jag ner igen på fredag... filmkväll på lördag? :)

2008-04-15 @ 16:47:46
Postat av: Pontus

Haha... ska försöka göra det men än så länge vägrar han.. :P

Va trevligt att du kommer o hälsar på igen :) när kommer du på fredag då? självklart är jag med på en film kväll på lördag :)

/ kramar :)

2008-04-18 @ 01:26:17
URL: http://fluidboy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0