Nobbad

hmm... då vet man hur det känns att gå på en interjuv o sen har dom ringt o sagt att nej tyvärr vi har valt ett par andra.

tråkigt men så är det... finns nog fler jobb där ute...

sista tiden har vart rätt lugn, iallafall sista veckorna... börjar bli så där lite fundersam på va man ska hitta på börjar klättra lite på väggarna. men för hoppningsvis kommer det upp nåt snart

sen tycker jag det är lite lustigt att nån bara skiver till mig som från ingenstans o försvinner lika snabbt igen... sluta med det.. inget skoj vill du prata så prata annars skit i det...lr föressten strunta i att skicka nåt mer till mig överhuvud taget...är inte intressead du vet nog vem du är...

men jaja.. dagarna rullar på som vanligt.. åter kommer la med mer senare sen nu är det dax för sängen..

ha det / over and out
3 kommentarer
Postat av: Anonym

skit olle! tycker om dig fast du e en idiot

2007-10-11 @ 02:49:13
Postat av: sandra

bläää sööt..thihi..im busted

2007-10-11 @ 02:50:13
Postat av: Anna

Ajdå, har du gått och blivit arbetslös? :(
Själv har jag tagit körkort förra fredagen så nästa fredag ska jag köra ner till vadstena i en hyrbil (Audi A6). Klättrar du fortfarande på väggarna då, så kan du jue titta förbi Eric (och mig) och ta en fika eller lunch ;)

Kram Anna

2007-10-11 @ 08:45:28
URL: http://andy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0