Sparkar igång bloggen igen...


(x) snott den här listan
(x) rökt en cigarett
(x) varit full
(  ) Haft sex med nån av samma kön.
(  ) hånglat med någon av samma kön
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(  ) fått sparken
(x) varit i knytnävsslagsmål
(  ) rymt hemifrån.
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
(  ) åkt polisbil 
(x) hånglat med en främling
(  ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
(  ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
(  ) legat med en medarbetare
(  ) sett någon dö
(x) varit kär i en av mina internetkompisar
(  ) varit i Afrika
(  ) varit i Mexiko
(x) flygit
(  ) spytt i en bar
(  ) sett en del av mig själv brinna
(  ) ätit sushi
(  ) åkt snowboard
(  ) crowdsurfat under en konsert
(  ) varit i ett våldsamt förhållande
(  ) tagit droger
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(  ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(  ) simmat i en vattenpöl
(x) lekt mamma, pappa, barn
(  ) hoppat med huvudet före i en snödriva
(  ) åkt släde
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet
(  ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
(  ) varit med i en jordbävning
(x) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) blivit missförstådd
(x) vunnit en tävling
(  ) blivit avstängd från skolan
(  ) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
(  ) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) hatat mitt utseende
(x) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta
(  ) varit besatt av post-it lappar
(  ) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(  ) varit vilse
(  ) varit på andra sidan landet
(  ) simmat naken i havet
(x) känt som om jag håller på att dö
(  ) gråtit mig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
(x) sjungit karaoke
(  ) betalat för mat med bara mynt
(  ) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(  ) dansat i sprinkler-regn
(x) skrivit ett brev till tomten
(x) blåst bubblor
(x) gjort upp eld på en strand
(x) haft sex offentligt
(  ) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor!
(x) fått en önskan inslagen
(  ) burit pärlor
(  ) hoppat från en bro
(  ) ätit hund/katt-mat
(  ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
(  ) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(  ) burit en frack
(  ) drömt att jag gift mig med någon
(  ) limmat fast min hand/mina fingrar nångång
(  ) vunnit sm
(  ) fastnat med tungan i metall
(  ) kysst en fisk
(  ) varit en cheerleader
(  ) suttit på ett tak
(x) skrikit så att jag inte fått luft
(x) stannat uppe hela natten
(  ) inte duschat på en vecka.
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(  ) haft en träkoja
(  ) spelat hard to get
(  ) blivit puttad i en pool/vatten med kläderna på
(  ) blivit tillsagd av en främling att jag är het
(  ) brutit ett ben
(  ) fångat en fisk och sen ätit den
(  ) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov
(  ) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(  ) blivit "biten/nypt" av en krabba
(  ) spelat yatzy med 1 dvärg
(  ) kysst någon över 30
(  ) dansat på en bar
(  ) varit medlem på snyggast.com
(  ) tappat byxorna framför hela klassen
(  ) dansat i månljus
(x) luktat svett
(  ) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(  ) tror på spöken
(  ) snattat
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
(x) gett en uteliggare mer än 5 kronor
(  ) spottat på någon jag ogillat
(  ) hoppat fallskärm
(x) varit otrogen
(x) varit svartsjuk

Hitta en sån här rolig listan igen... har sett o fyllt i den förut, men var bara tvungen igen...  tänke börja skriva lite igen nu i min blogg har inte gjort det på ett bra tag nu känns det som så det börjar la bli dax... mer kommer inom kort

over and out
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0