En rätt Lugn morgon..

Det här är nog den tidigaste morgon jag har vart uppe på länge nu... gick o la mig rätt sent igår tyckte jag vid typ halv 2 - 2... men ändå vaknade imorse vid 6 tiden.. så det vara bara o gå upp, tog en kopp té tände lite ljus o satt mig o såg Night at the Museum. ojoj.. den var riktigt bra. rolig som tusan :- ) sen bestämde jag mig för att åka hem till mor o far o få lite internet time... :- ) så här sitter man se hur länge man sitter här..

Ska försöka ta lite bilder snart med på lägenheten så man får se hur den ser ut... ;)

Igår var det lite offwork time med killarna från jobbet, vi var o käkade pizza o sen bastade o drack lite öl o snackade... var riktigt trevligt o skoj :) tror jag ska ta o gå o sola idag när man ändå är igång. sen har man ju bestämmt med att det blir metallica i sommar med sen, det kommer bli riktigt skoj :) resterande av veckan blir jobb, kalas, kanske lite fest o ikea. Rolig blandning heller hur :P

allt för nu återkommer senare

fluidboy signar ut

Edit/Tillägg

Kom på ett par saker till som ska inhandlas till lägenheten

  • Anslags tavla
  • Tidnings ställ
  • Säng grejer ( överdrag till täcke, kuddar, lakan )

Längtar till söndag då blir det Ikea o shopping :P

 / ha det :P
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0