Mitt lilla Liv...

Jag heter Pontus och kallas pomme..
Jag fyller 23 år den 6 mars 2008.
Stjärntecken Fiskar
Jag kommer från mammas mage och bor nu i vadstena i en egen etta på 48 kvm
Jag har/vill ha 1 barn som heter/ska heta vet inte.. finns många fina namn
Jag har/vill ha katt/hund/häst/akvariefiskar/annat hund, rottweiler namn vet jag inte...
Jag jobbar som säljare på sporthörnan.
Arbetsuppgifter/kollegor/lön/trivsel måndag till lördag servar jag folk o försöker sälja så mycket det går :)
På fritiden brukar jag njuta av att vara ledig, sova så mycket jag kan o umgås med polarna, glida runt på min waveboard
Jag försöker överleva så gott det går. både ekomiskt o pykiskt, fysikt...
Om fem år tror jag att jag bor nån annanstans än vadstena jobbar som säljare nånstans eller har driver mitt eget företag/butik
Om jag vann fem miljoner skulle jag köpa mig en fin lägenhet centralt i den stad jag bor i o renovera hela skiten.. forsätta jobba men på en minimal nivå. köpa mig allt det där jag vill ha/alltid viljat ha.

Jag blir glad av jobbet, polarna och datorn.
Jag blir förbannad av jobbiga människor som bara pratar skit o ljuger.
Jag samlar på kapsyler :P
Saker jag är stolt över min lägenhet.
Yrken jag kan tänka mig kommer inte på nåt
Personer jag inte klarar av personer som snackar skit bakom ryggen och ljuger om va dom sagt.

Favorit:
maträtt micasas fläskfile med pommes och bearnaisesås
grogg dricker drinkar blir dålig av sprit
glass choklad eller hasselnöt
bil Bmw av nåt slag
land grekland
lag Lhc?
uttryck säger ofta typ...
lögn ?finns nog många men minns dom inte...
tv-serie Lost, Jericho, smallville, Heroes
film Deja Vu förnärvarande...
musik radio
tidning länge sen jag läste nån
reklamfilm Telia
plagg zip tröja från ister.
affär IKEA.
barnprogram Disney Dags

Lite skoj, trevlig läsnig...
6 kommentarer
Postat av: Anna

Hmm... kommer det där möjligtvis från mitt inlägg som jag senare tog bort? Frågorna är iallafall från Designtorgets MINA VÄNNER - bok :)

2007-05-07 @ 16:32:02
Postat av: fluidarn

haha, jepp.. kopierade lite grann :P men svarade själv på frågorna :P

2007-05-08 @ 12:23:39
Postat av: Anna

Haha... tur det, alltså att du besvarade frågorna själv iallafall ;) Ps. jag kommer ner den 25:e och det rycktas om att ni/vi ska gå och se spindelmannen tre filmen då, stämmer det? :)

2007-05-08 @ 15:47:42
URL: http://www.andy.webblogg.se
Postat av: fluidarn

haha, jasså cet var ju najs :) jaha.. mer info än va jag har hört.. den har jag redan vart o sett men det går ju alltid o se om.. så det kan vi nog göra.. :)

2007-05-08 @ 21:02:17
Postat av: Anna

Haha... eric har precis meddelat mig att jag var tokvimsig.. menade såklart pirat 3 filmen.

2007-05-09 @ 13:41:01
Postat av: fluidarn

hahaha.. den ska vi därimot se.. ska bli riktigt fint :)

2007-05-10 @ 11:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0