Ännu en rolig grej från eric´s polare anna :)

Kontakten med min kvinnliga sida:

1. Köpt en hårfön [ ]
2. Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut [ ]
3. Följt med som smakråd vid en shoppingrunda [x]
4. Pratat känslor? nykter [x]
5. Skrattat under en romantisk komedi [x]
6. Berömt en person av manligt kön för sitt utseende [x]
7. Ringt upp en person utan konkret syfte [x]
8. Funderat på namn åt mina barn [x]
9. Insett storheten hos Barbra Streisand [ ]
10. Lyssnat på en skiva främst för att personerna i bandet är snygga [ ]
11. Druckit cosmopolitan [ ]
12. Sett ett avsnitt av ?sex and the city? [x]
13. Sett två avsnitt av ?sex and the city? [x]
14. Känt mig sugen på en kopp te [x]
15. Känt glädje över att få blommor i present [ ]
16. Gjort någonting romantiskt på eget initiativ [x]
17. Blivit arg utan anledning [x]
18. Gråtit efter 9 fyllda år [x]
19. Brytt mig om H&M:s val av modell [ ]
20. Insett storheten i Linda Skugges krönikor [ ]
21. Kramat en kille [x]
22. Dansat [x]

 

Kontakten med min manliga sida:


1. Ljugit om hur mycket jag har druckit [ ]
2. Ätit en blodig stek [x]
3. Läst en biltidning [x]
4. Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap [x]
5. Styrketränat [x]
6. Fortsatt prata med en person av kvinnligt kön även efter det att hon visat sig vara tråkig, enbart på grund av att hon var snygg [ ]
7. Sagt att något, som var på gränsen till att få mig att gråta som ett spädbarn, inte alls gjorde ont [ ]
8. Tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv [ ]
9. Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det [ ]
10. Läst en bok av Jan Guillou [ ]
11. Läst ett nummer av Slitz [x]
12. Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad [x]
13. Ätit en hel pizza [x]
14. Varit på en Ulf Lundell-konsert [ ]
15. Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person [x]
16. Diskuterat bröst [x]
17. Gjort lumpen [ ]
18. Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning [x]
19. Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil [ ]
20. Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar [ ]
21. Lagat någonting på egen hand [x]
22. Skrikit ?kom igen nu gubbar? på fotbollsplan [ ]
23. Tävlat i att dricka öl [ ]
24. Påpekat hur otroligt bögiga Westlife eller annat valfritt pojkband ser ut [x]

 

Min kvinliga sida : 14/22
Min manliga sida: 12/24

            
5 kommentarer
Postat av: Anna

Haha... du är också betydligt mer kvinna än vad jag är! PS. hej förresten!

2007-04-11 @ 14:06:02
Postat av: fluidarn

haha... hej anna :) mjo det är ju så :P

2007-04-12 @ 00:09:36
Postat av: fluidarn

hehe, det är lungt gör så du.. :)

2007-04-12 @ 19:06:30
Postat av: fluidarn

hehe, jajamensan.. vet ju inte ens vem jag pratar med.. har ju inte sett dig ;) puss

2007-04-13 @ 18:24:17
Postat av: fluidarn

haha.. får la göra det ;) jasså har du små tjukikat lite... inget speciellt inget jag orkar prata om direkt..pussar pontus

2007-04-18 @ 19:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0