Mitt 00-tal

2000
* Började gymnasiet i linköping på Anders Ljungstedts Gymnasium, där man läste Medieprogrammet med inriktning reklam och design

2001
* Går forfarade gymnasiet.
* Sommar jobbar, och umågs med vännerna.

2002
* Gymnasiet forsätter.

2003
* Tar studenten från gymnasiet
* Slappar och umgås med vännerna hela sommaren.

2004
* Får mitt första lite längre jobb på Dometic som montör där man jobbar ca ett halvår.
* Jobbar på dvs andra fabriker med lite olika uppgifter.
* Börjar en utbildning på lernia i svets och cnc teknik.

2005
* Får ett jobb i kisa och flyttar hemifrån för första gången. Är där i ca ett halv år med.
flyttar hem i slutet på året.
* Är arbetslös ett par månader.

2006
* Hittar en praktik och ett jobb på den lokala sportbutiken istan.
* Träffar en tjej som blir tillsammas med och senare under året mer eller mindre flyttar ihop med.
* Jag förlovar mig

2007
* Förhålladet får ett arupt slut och jag flyttar till ny lägenhet.
* Slutar på jobbet i sportbutiken.
* Blir arbetslös.

2008
* Börjar på allvar plugga på komvux där jag läser upp ett par betyg från gymnasie tiden.
* Tar truckkort
* Börjar jobba extra som truckförare på ett företag i skänninge.
* Byter lägenhet igen. Flyttar från mitt inne i centrum till ett par kvarter utanför.
* Tar Körkort

2009
* Har praktik på ett företag utanför vadstena
* Jobbar inom byggbranchen ett par månader i linköping.
* Börjar nytt tim jobb på expert i Mjölby.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0