Mycket jobb...

Och det är skoj! Jag trivs bra hos grabbarna i mjölby. Jag har lärt mig en hel del men forfarade får man fråga om en massa ändå. Det tar tid att komma in i rutiner och alla papper som ska fyllas i.

Helgen har varit riktigt bra, Fredagen bjöd på herr middag med vännerna. Det var gött att bara vara vi grabbar. Lördagen jobbade man en stund på förmiddagen sen hem och byta bil och duscha av sig för att sen åka ner till ödeshög för att hämta kollegan till den jul middagen vi skulle till hos chefen. Kvällen va riktigt trevlig mat, snack och trival pursuit. Jag och charlotte (kollegans flickvän) var i ett lag. Vi var dessutom yngst och klarade kan man säga 40% av dom frågor som kom. Men vi kom nästan in till mitten iallafall :)

Söndagen vart riktigt lugn med bara jobb och sen en kebab tallrik i mjölby med en av kollegorna.

Idag har man varit och tagit sprutan för svinis och än så länge mår man bra :) får se hur länge det varar bara :P


1 kommentarer
Postat av: Lilla A

Hoppas du klarar dig från biverkningarna av sprutan. Får man fråga vad ni lagade för mat i fredags? Nyfiken.

2009-12-01 @ 11:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0