Det går bra nu...

Som titeln från Petter´s låt...

För det är just så det känns nu... Jobb på g, bra vänner, kommit igång med gymmet. Allt känns riktigt bra liksom!
Söndagen till igår tisdag spenderades i storstan stockholm och det var riktigt trevligt. Ikea besök, åka ut till kusten och titta på utsikten och en gigantisk pizza vart resultatet bland annat! :) Var lite nervös innan att jag skulle köra vilse nånstans när jag körde dit men lustigt nog ju närmare man kom desto bekantare vart allt på nåt sett och helt plötsligt var man framme. Stockholms trafiken är inte så farlig som man tidigare trott :)

Igår han man knappt komma innanför dörren förrren man skulle åka till innebandyn för att springa av sig lite. Det kändes att man inte va riktigt på topp och att man inte hunnit landa än riktigt. Men men ett och annat mäl och passning vart det allt! :)

Idag har det varit lugnt än så länge och det lär väl forsätta så, träning framåt kvällen är det tänkt. det är allt.
2 kommentarer
Postat av: Lilla A

Du stiger i bloggandets form. Känns som inlägget skulle kunna varit skrivet av mig. Bra återknytning! I like it! Tack för ett par trevliga dagar, även om jag blev sjuk :(

2009-11-11 @ 15:17:36
Postat av: Pontus

haha, jasså så det tycker du? tackar så mycket! Tack själv för ett par trevliga dagar! Hoppas vi sen snart igen! =)

2009-11-11 @ 15:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0